Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Φτηνά Τσιγάρα.







"Οι εφιάλτες μου κάνουν καλό, με ξυπνάνε."

"Κι από ότι ξέρεις τις σημαντικές αποφάσεις πρέπει να τις παίρνουμε μόνοι μας."

"Όλοι έχουμε ανάγκη να νιώθουμε ότι κάτι συμβαίνει, ειδικά όταν δεν συμβαίνει τίποτα."

"Άσε με να αποδείξω ότι δεν είμαι ο άντρας της ζωής σου."

"Θα 'θελα τόσο πολύ να σ' εντυπωσίασω. Η μοναδική μας νύχτα ήταν ξαφνική και σύντομη σαν μια μπόρα. Ούτε που πρόλαβα ν΄αρχίσω, ούτε που πρόλαβα να σου πω την μοναδική μου ιδιότητα: είμαι συλλέκτης. Μαζεύω το πιο σκληρό κι άγριο πράγμα του κόσμου...στιγμές. Όταν έχω αυτό τον ξαφνικό πόθο να πετάξω και δεν έχω που να πετάξω...κρύβομαι στη συλλογή μου, γεμάτη καφέδες, μποξέρ, χορευτές...τυχαία αγγίγματα, βρισιές, τρυφερούς παρανόμους, στοές, συναντήσεις, κραυγές...σιωπές, χωρισμούς, λόγια, λόγια λόγια...
Έτσι κι αλλιώς τα πράγματα θα κυλήσουν όπως θέλουν αυτά. Η ζωή ξέρει κι εγώ την εμπιστεύομαι. Είμαι απ' αυτούς που πάντα κάπνιζαν φτηνά τσιγάρα".

"-Έχω την εντύπωση ότι δεν χαλαρώνεις ποτέ.
-Αν χαλαρώσω θα χάσω το στυλ μου.
-Ναι αλλά μπορεί να γίνεις πιό γοητευτικός.Ίσως.
-Και τι έχω να κερδίσω από την γοητεία?
-Να σ' ερωτεύονται γυναίκες.
-Προτιμώ να τις ερωτεύομαι εγώ."

"Με ενοχλεί να ακούω το σ' αγαπώ.Ξέρεις είναι πολύ ύπουλο,κρύβει μια ερώτηση,το μ' αγαπάς."

"Όλες οι ιστορίες αγάπης είναι ίδιες.Μέρος πρώτο: είσαι για μένα το παν.Μέρος δεύτερο: γίνε για μένα το παν.Μέρος τρίτο: πάλι εσύ είσαι?"

"Κάθε πρωί θα με δεις να δίνω στο εαυτό μου δέκα δευτερόλεπτα για να καταλάβω που βρίσκομαι και γιατί. Ακολουθούν πέντε δευτερόλεπτα για να αποδεχτώ την ολοκληρωτική μου ανικανότητα για οποιαδήποτε εργασία.
Η συνειδητοποίηση της τραγικής οικονομικής μου κατάστασης είναι ακαριαία, γεγονός που με βοηθά να κερδίσω χρόνο και να τον αφιερώσω στα ψάρια μου. Υπάρχουν στιγμές που θέλω να τους πω τα πάντα για την ζωή μου .. Όμως ακόμα και να μην ήταν κουφά, η μνήμη τους δεν διαρκεί πάνω από τρία δευτερόλεπτα, όσο μια βόλτα μέσα στην γυάλα. Ίσως για αυτό στα μάτια τους μπορώ να δω ολόκληρη την ζωή μου, ένας επαναλαμβανόμενος στροβιλισμός, ένα χαρούμενο τίποτα. Αυτές είναι οι πρώτες στιγμές της ημέρας που έρχεται να με σώσει η έμπνευση.
Ο κόσμος βασίζεται στο χάος και εγώ θα το διασχίσω χωρίς να ψάχνω για λογική σειρά ...
Αυτή είναι η ζωή μου, συνεννοηθήκαμε? ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου