Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Ανεκαθεν τηρουσα καθε αγραφο κανονα.

Γραφω ελευθερα, σκιτσα, μουτζουρες, λεξεις ανορθογραφες πανω σε κολλες Α4.Tιποτα δεν κυλαει ρολοι, κυλαει το θεμα αμα το τρεξω εγω συνηθως με το ζορι ναι.Oλα απ' τον εγκεφαλο ξεκιναν με καταφυγιο το στομαχι.Παρε με μακρια, κρυψε με φανερα εκει στης γης την ακρη,ελευθερος ακομα.Δεν φτανει ο εκφοβισμος για να λυγισω θελει ακομα.Ανεκαθεν τηρουσα καθε αγραφο κανονα.Τωρα βλεπω ποιον δεν φερθηκε καλα στην κατηφορα.Στο μηδεν, ουτε με δεν ουτε με μεν ανηκω μονο στον εαυτο μου δε χωραει τιποτα κανενα σχολιο ουδεν.Ουτε με μεν ουτε με δεν κι αν πηγα κατω στο μηδεν ηταν επιλογη μου για να βρω το ανωθεν.Κι αμα χαθεις ξερεις που να 'ρθεις θα με βρεις μπορει να αλλαξω γνωμη αν δω πως πραγματικα προσπαθεις.Κακια ολη να αποβαλλεις μην κοιτας να συγκριθεις θελω χαμογελα σε καθε βημα στηριγμα να μπει.Τις κουρτινες απ' το τζαμι μου τραβω, διοχετευω φως στα προβληματα να σταθω.Δε θα με ριξουν θα σε ριξω πρωτος κατω εγω ενας με εναν ειτε με ολους ναι σε προκαλω.Ειστε μηδεν, ουτε με δεν ουτε με μεν,ανοιγω μονο τον εαυτο μου σε οποιον στηριξε στις δυσκολες στιγμες. Σχολιο ουδεν, ουτε με μεν ουτε με δεν, κι αν πηγα κατω στο μηδεν ηταν επιλογη μου να δω πως αισθανεσαι.Ναι ειμαι ελευθερος ακομα,γιατι ειμαι ελευθερος ακομα ναι και θα 'μαι ελευθερος για παντα ναι, γιατι ειμαι ελευθερος, ετσι γεννηθηκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου