Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Δεν είναι ανάγκη να το πεις εγώ συγγνώμη.

Δεν είναι ανάγκη να το πεις εγώ συγγνώμη.Κι αν έγινα κακός εέσι μοιράστηκαν οι ρόλοι.Πονάει η πραγματικότητα διπλάσια από κάθε είδους βία.Αν κάθε μέρα στραβωμένα με κοιτάς πες τι δεν άκανα καλά πάλι για να το επαναλάβω.Εγώ συγγνώμη ξέχνα το άλλωστε τα λάθη μου πολλά δεν έγινε και κάτι αργώ μα στο τέλος σε πιάνω.Ζωή μου σαν καμμένο πλάνο το χρώμα της φτιάχνω.Αναρωτιέμαι κάθε μου πρωί τι πάω να κάνω.Κάποιος αν ξέρει ας μου πει γιατί είμαι ήδη στο διάολο.Δεν πρόλαβα τουλάχιστον τα καλά μου να βάλω.Ότι κι αν συμβεί μπρος δεν ξανακοιτώ πίσω μην με πας έχω να κάνω μ' άλλα.Το ξέρω λένε πως πάντα ότι γεννηθεί πεθαίνει όμως το τίποτα ποτέ δεν θα με περιμένει.Δεν θα αφήσω κανέναν καλύτερα από μένα να με ξέρει.Η εικόνα μου πάλι σου βγαίνει κουνημένη.Άσε τους ρομαντισμούς εδώ είναι κάποιος που τόλμησε να κάνει αυτό που τον συμφέρει, πότε θα φανείς αδύναμος θα περιμένει.Βγήκα από μία κατάσταση περίεργη κι ανάσανα, υπολόγιζα να μην χρειαστεί να γράψω πάλι για άσχημα μα εκεί με πήγαν όλοι κι όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου