Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Η μέρα μου όμορφη κι εγώ την καθορίζω.

Ίσως μια μέρα αγαπηθώ.Ίσως μια μέρα ν' ακουστώ.Ίσως μια μέρα να σε δω να σου μιλήσω.Ίσως μια μέρα ν' αφεθώ.'Ισως μια μέρα να γυρνώ.'Ισως ν' αλλάξω σκεπτικό.Ίσως μια μέρα ανακοχή να μην σε βρίσω.Ίσως μια μέρα να γελώ.Ίσως μια μέρα να πρέπει να κάνω πίσω.Μηχανή δεν είμαι δεν έχω κάπου αριθμό.Λάθη όλοι μας κάνουμε πόσο μάλλον εγώ.Δεν εχει ίσως σήμερα ξύπνησα κι είναι όλα ωραία.Βάλε το ίσως στη μέρα σου αν δεν μου φέρθηκες ωραία.Σήμερα ναι θ' αγαπηθώ.Σήμερα πάλι θ' ακουστώ.Σήμερα θα 'ρθεις να με βρεις και θα σ' αφήσω.Σήμερα θα συγκεντρωθώ.Σήμερα μέσα θα κλειστώ.Δεν έχω νεύρα και δεν θα σ' απασχολήσω.Σήμερα θα χαμογελώ.Σήμερα πάμε μπροστά δεν κοιτάμε πίσω.Δεν έχει πια δεν κάνω φίλους άλλους κατι με όλους τρέχει και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί, είμαι καλό παιδί μα όχι στο βάθος, βάθος έχει οργή.Μ' αργά θα καταλάβεις ελπίζω όχι πολύ.Δεν χαραμίζομαι πόσο για τον κάθε μαλάκα.Η μέρα μου όμορφη κι εγώ το καθορίζω.Μη με τραβάς θέλω να περπατώ στον ήλιο όχι στον ίσκιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου