Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

τιτανικός

Ένας λόγος να μείνω: για να σε υπερασπιστώ. Ένας λόγος να μείνω: για να ξαναδώ το ουράνιο τόξο. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν αντέχω τα πάρτυ. Ένας λόγος να φύγω: γιατί βαρέθηκα. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν θα είμαστε για πάντα μαζί. Ένας λόγος να φύγω: γιατί φοβάμαι, τρέμω μη φύγεις πριν από μένα. Ένας λόγος να μείνω: για να πέσω άλλη μια φορά στη θάλασσα. Ένας λόγος να φύγω: για να μην σε βαραίνω. Ένας λόγος να μείνω: για να ακούω το ίδιο κομμάτι στο repeat. Ένας λόγος να μείνω: για να σκέφτομαι, κάθε φορά που ακούω κάποιον στο ραδιόφωνο και τον ερωτεύομαι, πώς θα ήταν αν ήμασταν μαζί. Ένας λόγος να μείνω: για να κάνουμε ταξίδια με το αυτοκίνητο και να μη χρειάζεται να ανταλλάξουμε κουβέντα. Ένας λόγος να φύγω: γιατί νιώθω εκατόν είκοσι και φοβάμαι τα εκατόν είκοσι ένα. Ένας λόγος να φύγω: γιατί και που είμαι εδώ; Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν αντέχω τα ρολόγια. Ένας λόγος να φύγω: γιατί περιμένω μήνυμά σου. Ένας λόγος να φύγω: γιατί κουράστηκα με την φαντασία μου. Ένας λόγος να φύγω: γιατί κουράστηκα να έχω ανάγκη την κουβέρτα μου. Ένας λόγος να φύγω: γιατί η ζωή μπορεί να αλλάξει από λεπτό σ ε λεπτό. Ένας λόγος να φύγω: για να μην κλείνει η πόρτα και μένω μόνος μου. Ένας λόγος να φύγω: για να μην θυμάμαι. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν ξέρω πού πάνε τα χρόνια που φύγανε. Ένας λόγος να φύγω: για να μην βλέπω τη θλίψη στα μάτια σου. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν μπορώ να σε βλέπω να θες κι άλλα. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν ξέρω αν θα ξαναπεράσω απ’ όπου έχω περάσει και δεν αντέχω να περάσω, ούτε να μην περάσω. Ένας λόγος να φύγω: γιατί βαρέθηκα, τη μια έτσι και την άλλη αλλιώς. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν θέλω να έχω ιδιότητα. Ένας λόγος να φύγω: για να μη σε τρελαίνω με τα ίδια και τα ίδια. Ένας λόγος ακόμα για να μείνω: για να είμαι εκεί όταν αρρωστήσεις. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν αντέχω άλλες φασαρίες. Ένας λόγος να φύγω: γιατί είναι δύσκολο να αλλάξω. Ένας λόγος να μείνω: γιατί μ’ αρέσει να ακούω σ΄αγαπώ, και ας είναι και ψέματα. Ένας λόγος να φύγω: γιατί κουράστηκα να ξαγρυπνάω. Ένας λόγος να φύγω: γιατί μεγάλωσα νωρίτερα. Ένας λόγος να φύγω: γιατί δεν μπορώ την καχυποψία. Ένας λόγος να μείνω: για να ξανασυστηθώ. Ένας λόγος να φύγω: για να μην νιώθεις άτυχος που με γνώρισες. Ένας λόγος: γιατί κουράστηκα να διαπραγματεύομαι. Ένας λόγος: γιατί δεν θέλω να θυσιάσω τίποτα. Ένας λόγος να μείνω: γιατί θέλω να αλλάξω για σένα. Ένας λόγος να μείνω: μήπως σε χάσω και σε ξαναβρώ. Ένας λόγος να μείνω: για να σου πω όσα δεν σου έχω πει. Ένας λόγος να μείνω: μήπως έχεις κάτι να μου πεις. Ένας λόγος να μείνω: για να βλέπω τα μάτια σου. Ένας λόγος να μείνω: γιατί μ’ αρέσει να βγαίνω στο δρόμο και να περιμένω να σε συναντήσω τυχαία. Ένας λόγος να φύγω: μήπως σε βρω. Ένας λόγος να φύγω: για να ακούσω αν θα φτάνει η μουσική μέχρι εκεί που θα πάω... Παναγιώτης Κοντονής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου