Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Γυρεύω

"Γυρεύω την έμπνευση σε καθεμιά στιγμή,αυτή μ' έκανε ν' αγαπήσω τη σιγή,γυρίζω στα παλιά με μια φλασιά του χρόνου, γυρεύω να διανύσω χιλιόμετρα του πόνου,να ζήσω δευτερόλεπτο χωρίς καμιά παραίτηση,ν' αφήσω τη μαγεία,να δώσω τη συναίνεση,να μπει μέσα να μ' αφήσει ένα χάδι αφου γεμίσαμε ξανά εμείς από σκοτάδι,γυρεύω την ελπίδα για ένα μέλλον πιο λαμπρό,να μπορέσω ξανά άφοβα να κοιτώ τον ουρανό,ένα δάκρυ να αφήσω να μην γυρεύω να το σβήσω,αδυναμία απ' τη σιωπή και πάλι να αντλήσω,ψάχνω ταξιδιώτης να βρω τον εαυτό μου,να μάθω τι συμβαίνει μέσα στον ψυχισμό μου,να βγάλω στην επιφάνεια το πιο κακό εγώ μου,να γνωρίσω άλλη πλευρά για το παράδοξό μου,γυρεύω στα μάτια τους να δω τον καημό,γιατί πονάνε οι άνθρωποι μετά απ' τον χαμό,που πάνε οι ψυχές σαν φύγουν από 'δω,θα 'θελα η απάντηση να 'ταν κάτι μαγικό,γυρεύω μες στο πλήθος να βρω την ανθρωπιά,γιατί κρατάνε οι άνθρωποι όσα σκέφτονται κρυφά ,και πόσα τους βαραίνουν,αλήθεια,μυστικά,χάνομαι λίγο σ' αυτό του χρόνου γύρισμα,από κάπου να πιαστώ σ' αυτό το κατρακύλισμα,μεταξύ του είμαι και γιατί,όπως ρωτούσα μεγαλύτερους σαν ήμουνα παιδί,γυρεύω την αθωότητα που πια έχει χαθεί,ακόμα κι απ' τα παραμύθια επιμελώς έχει κρυφτεί,σαν κάτι να γυρεύω πάντα θα ταξιδεύω,το μυαλό και την ψυχή πάντα θα τα μπερδεύω,σαν θάλασσα λοιπόν,και σήμερα η νύχτα θα μου δώσει απαντήσεις που χρόνια τις γυρεύω,για την κατάντια αυτού του κόσμου ίσως και να φταίω,δεν τους μίλησα γι' αυτά που ψάχνω τόσα χρόνια,μήπως στην ψυχή τους δείξουν καμιά συμπόνοια,μαζί μου δεν τους κάλεσα ποτέ για συντροφιά.." Γυρεύω-Λογοπαίγνιο Συμ. Emes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου